torsdag 19 februari 2009

Paketinslagning...

... & chokladbollar skulle fixas under Onsdags kvällen!
Vår underbara dotter Melina fyller 11 år idag...
Många önskningar har det blivit men det hon önskar
sig allra mest är en egen symaskin eller bidrag till den !!
- kanske Melina brås på mamma ; )
I dessa paket ligger dock andra saker som funnits på önskelistan!






Sång, paketöppning & opera tårta på sängen blev det.
Tyvärr blev det inget foto av tårtan...
som för övrigt var supergod ;)
Vi syns snart igen & tills dess önskar jag
Er en härlig dag !!
p.s. // datorn har icke anlänt än !!


31 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Grattis till födelsedagsbarnet!
Fina paket du har slagit in till henne.
Det är så tråkigt när datorn krånglar hoppas att den nya inte kommer att bråka lika mycket och att du får den snart.
Kram Anna

LantlivsAnette sa...

Åhhh GRATTIS till Melina !!
Vilka underbara paket, himmel så vackra...och de där bollarna, jag tjyvar en till morron kaffet ;)
Jasså, datorn har inte kommit ännu, attans...
Ha det gott
Kraam Anette

Villa Carl Larsson sa...

Vilka otroligt fina paket! Och chokladbollar är så gott, mums :) Man får gratulera Melina och hoppas på att hon fick något hon önskat sig. Det är ju så roligt att fylla år hihi.

Kram Josefin

(Har du förresten lyckats få till det med signeringen?)

Västbacken sa...

Grattis till Melina! Fina paket...som vanligt ;)

Ha det bra

Lotta

Tulipa sa...

Du är verkligen en mästare på att vira in fina paket!!

Grattis Melina!

Ha en bra dag!

Kram mariette

Västbacken sa...

Boken har inte såna där wowbilder men man får en fin grund med hjälp av den och så kan man ju piffa till det med rostiga bunkar, gamla trädgårdsstolar och sånt ;)

Lotta

Västbacken sa...

Du får ju självklart låna boken av mig :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron min goding uppe i norr!

ååå så vackra paket mamma slagit in till dottern...åå önskar jag vore barn hos dig...hihiihihi...

hihihihi..."kalla dom vad du vill" bollar gjorde vi till söndagsfikat...mums...tänkte visa en bild, men det får bli en annan dag...

GRATTIS till Melina!

Kramizzz Nilla

vitating sa...

Grattis till födelsedagsbarnet! Så fina paket :-) Kana tänka mig att hennes goa pyssliga mamma skapade en superfin födelsedag!
Ha det gott!
Kramar Maria

Unknown sa...

Hej

Ge födelsedagsbarnet en extra grattis kram.
Vilka fina paket du har gjort till henne.

Ha en bra dag

KRAM CARINA

Eddan sa...

Grattis till födelsedagsbarnet!

Det var inte illa, vad månde det bliva av en 11-åring som redan önskar sig en symaskin :-)! Förstår att hon brås på sin duktiga mamma.

Paketen var så vackra. Det är knappt så man skulle våga öppna ett sådant vackert paket om man själv fick ett ;-)!

Hoppas ni får en fin dag!

Kram från Anette

My home is my Castle sa...

Gratulerer til Melina :))
Men for noen nyyydelige pakker da.. Er nesten for fine til å pakkes opp ;)

Klem,Kari

Butik Östergården sa...

Grattis till dottern!
Vilka vackra paket hon får.
O så sugen jag blev när jag ser dia chokladbollar. Du får inte visa en massa gott. När jag bantar!
Ha det gott!
Kram från en jätte söt sugen Helen

Gårdsromantik sa...

Grattis till Melina!

Så kul att hon önskar sig en egen symaskin - det kanske är kö på din nu!!!

Så mycket gott du frestar med!

Kramis Maud

Liten Bod sa...

Åh, så gulligt att hon vill ha en symaskin! Hon blir säkert lika duktig som mamma en dag :) Paketen var så fina, att du alltid hinner göra något extra av allt. Kram, Tina

Naija sa...

grattis till födelsedagsbarnet!
Hoppas att ni får en fin dag idag
ps fina paket diu har gjort

Annika i Gamla Stan sa...

Skönt att fler förstått att det ska vara pärlsocker på bollarna. Och vilka ljuva paket...

Annika

Lisa Andersson sa...

vilka härliga bilder! :)

vardagsvitt sa...

Grattis till Melina!!
Vilka superfina paket... man skulle ju nästan inte nämnas öppna dem så de förstörs..
Kram Marith

Lilla huset på prärien sa...

Vilket kalas ni har haft! Och så fina paket hon fick - det måste hon vara nöjd med, bara paketinslagningen menar jag ;)

Och vilka supergoda bröd du fick där i förra inlägget - de ser verkligen smaksiga ut. Bröd är verkligen en svag sida hos mig... allra helst hemmabakat *ler*

Kram Jenny

Tess på Tilda och Mamma sa...

Grattis på födelsedagen melinda.
Paketen var ju underbara,spetsen var som pricken över iet.Tack för chokladbollen kunde inte låta bli att smaka en.
Kram Tess

angelhairs.blogspot.com sa...

Mmmmm chakladbollar som är så gott!! Å så fina paket du slagit in!!
Kram Jeanette

Golden&Vitt sa...

Grattis i efterskott till tösen :)

Hoppas att datorn snart hittar hem, önskar er en mysig helg/kram annika

Englavitt sa...

Mums till sista slicken...de ser ju jättegoda ut...lite för goda...hihihi

Och mycket vackra paket du har gjort!

Jag tycker mycket om att vara här på din blogg!

Kramen...Lee

Grodmamman sa...

Grattis till födelsedagsbarnet! De där paketen var ju nästan för fina för att öppnas!:) Hoppas att hon blev nöjd!
Skit med datorn då!
Kram

Viola sa...

Grattis i efterskott, hoppas det blev en bra födelsedag, ville titta in och önska skön helg, är nu hemma i vintervädret igen, kram

Anna-Lena sa...

Vad du har fixat och donat. Massor med gott och fantastiska paket. Din dotter blev säkert väldigt glad över den fina uppvaktningen. Det är andra gången jag besöker din blogg och jag måste säga att jag tycker att den är fantastiskt fin. Själv har jag bloggat på metrobloggen sedan september men har nu även börjat blogga på blogspot. Undrar nu om jag får lägga till din blogg på min blogglista över bloggar som jag gärna besöker. Med önskan om en riktigt trevlig helg.
MVH Anna-Lena Holm och "Drömmar av silver"!

Martina Andersson sa...

Hej min underbara underbara vän!
Hoppas att veckan varit bra för dig och att du nu njuter av att helgen som är hos oss! Kikar in och beundrar dina fina bilder, det är så roligt att man blir inspirerad av att titta här hos dig!
Va rädd om dig och glöm inte bort att du är värdefull!
Kram Tina

Kallholmen sa...

Vilka otroligt vackra paket.
Grattis till Melina (vilket fint namn) Ha nu en mysig helg.
Carolina.

Anonym sa...

Hej vännen!

Grattis till Melina!

Vilka fantastiska paket... oj vad bollarna ser goda ut...
...hoppas att ni får/fick en trevlig dag och att helgen också blir härlig..
...Ha det så bra och var rädd om varandra!
Vi hörs och syns!
Kramis
Christina Niska Andersson

Ps jag börjar vänja mig med att jag har ett till efternamn numera..hihi Ds

Kallholmen sa...

Oj va mysigt med födelsedag och vackra paket!

Frukosten på säng med bakelser är det viktigaste på min grabbars önskelista.

Hoppas du får en liten dator i veckan nu.
Kram Malin