fredag 28 mars 2008

Äntligen!

Å va jag har längtat till denna dag - Paketavi från My Home i Kalix - monogramsgardinerna anlände! Jag bokstavligen rusade till bilen & åkte till posten - sedan va det mannen i huset som fick fixa middagen - igen, jag va ju upptagen med att stryka gardinerna, jiisses va vackra :)
Tack Anette & Eva för den snabba leveransen. Det blir nog en sen kväll & tidig morgon för mig, vill få klart renoveringen av vårt älvsbyhusvardagsrum!!!
Ha en trevlig kväll, man å barn ropar - Let´s dance har börjat...
Skulle så gärna vilja ta en tripp till Kalix för att kika på det nya, men jag tror att tiden tyvärr ej räcker till :(
På återseende!
Kram Alla

3 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Ska bli kul att se dina nya gardiner när dom är uppsatta.
Kram Irene

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja ska bli spännande att se!!!

GRATTIS TINA ...var en så värdig vinnare !!!!!

Ha en go helg!!
MILLAN

LantlivsAnette sa...

Åhh vad spännande att få se gardinerna sen..jag kan inte hänga mina ännu för jag måste få lite ordning här,städa o annat.
Emelies rum är klart,men hon vill att jag syr nåt nytt till hennes fönster...också ska jag börja måla trappen nu..så det duger inte att sitta här..upp o jobba Anette.
Du..visst var det bra att Tina vann igår..men Tony var ju faktiskt min favorit också..
Ha det så bra Kram Anette