lördag 29 mars 2008

Vardagsrum!


Grattis Tina!

En värdig vinnare, men Tony som va sonens favorit var otroligt duktig han med.

Idag blev faktiskt en lite sovmorgon - Dottern Melina hade ockuperat datorn, så jag fick snällt vänta på min tur. Jag lägger in lite bilder av älvsbyhusvardagsrummet, så får ni se, vi har varit så flitiga under veckan. Igår kväll så ringde våra kära grannar - ville komma å titta, de har ju sett genom fönstren hur vi har arbetat dag ut & dag in. Kaminväggen är kvar, min man skall fixa den i helgen - han sa det själv! panel & den vita färghinken såklart...lägger ut bilder så fort det är klart!

Monogramgardinerna är hur vackra som helst - men när jag fotar blir det ett motljus - måste ta nya bilder...

Vilken tur att det är lite mulet idag så jag ej får så dåligt samvete när vi håller på för fullt inne :)

Inga kommentarer: