tisdag 1 juli 2008

Gåvorna...

...blev många, nära & kära kom med olika varianter...
den ena gåvan olik den andra.
En rosa lyckliga Lisa (heter den så?) vet inte om de tycker att
min kärlek, Örjan behöver något som är lyckligare än jag!!!

Ett helt släp med kluven ved, hahaha!
- men snart kommer väl kylan...
Sonen Noel han gav sina fotbollskillar... de är lika "galna" i sport hela högen...

Stryktipskupong - dock ej någon större vinst - tyvärr!
Domkraft om han behöver lyfta tunga saker...

Cykelställ - vill ha ordning & reda omkring oss! Pengar, dock i större valör - tyvärr är pengarna redan slut för att bilen har varit på service idag...




Krav & Rättvisemärkt kaffe tillsammans med Wiskey...


Örjan bugar & tackar för alla gåvor!!! Tänkte att Ni kära bloggare behöver kanske ett eller annat tips på gåvor när ni skall bege er ut till kalas under sommaren...

Kramis

//Siv

13 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Det där presenterna passade nog maken utmärkt. Härliga gubbar!

Fy för service - gjorde nyss en här i byn - 5000:- fattigare.
Då är han ändå superbillig!
Man skulle ha häst och vagn eller bo på Östermalm.

Anonym sa...

Hej där! Vad kul att läsa ikapp allt som har händt på din blogg! Har knappt hunnit läsa andras bloggar helle under min bloggsemester. Hoppas inspirationen kommer tillbaka när semestern är över. Kram på dig!

Glitter och Marsipan sa...

Presenttips till mannen...ja,det behövs verkligen ibland.
Måste blivit jätteglad för alla fina saker.
kram Anette

Lilla huset på prärien sa...

Hi, hi... så trevligt! Och Zoegas kaffe till på köpet - det är mitt favorit kaffe. Görs i Helsingborg minsann. Hoppas du har haft en trevlig helg. Blev det någon god saft eller?

Kram Jenny

Living by Milla sa...

Men, vilka bra presenter !! Vedlasset var verkligen en toppenidé!
Har det blivit någon saft än ?

kram Camilla

Sara sa...

Vilka bra presenter. Gubbarna var roliga.
Kram Sara

Mjuka sa...

Visst är det tråkigt med sådant som går till bilen. Men förstår att gubben blev glad!
kram Malin

MormorRuthsAnn sa...

Vilka roliga fotbollsgubbar...såna har jag aldrig sett. Massor av fiffiga och bra saker maken fick...:)

Ja, nu är jag iallafall klar med min lilla garderob...skall bara måla det och det och det och det....ja det är helt ljuvligt i själen att rensa som jag har gjort och håller på med. Jag blir både glad och upprymd av det.

Ha det gott!
Kram Ann

Hjärtans sa...

Hahaha..vilka bra presenter speciellt den klyvna veden!
Bra tips till framtida presenter.
Jenny

sabina sa...

Gåvotips är alltid välkomna. Speciellt när man ska köpa åt en karl! De är så svåra att hitta nåt bra åt som inte är praktiskt.. ;)

Halsbandet du köpte är jättehärligt, förstår att du köpte det!!

Era uteplatser är mysiga. Roligt att få se ert hus från utsidan också!

Anonym sa...

Ett lass med klyven ved låter som en mycket bra present.Jag har inte glömt bort dig ang det tovade har bara inte hunnit mejla dej än det kommer så småningom. Kram Katta

Hjortgården sa...

Tror du vi hann till Vischan.

han är så go min käre make - det är bara det att så mycket kul kall hinnas med.

Maken var i småstaden på Indiska som smakråd 30 min - det kräver nästan tapperhetsmedalj.

Var i alla fall på Reprisen i Piteå och gjorde lite småfynd - skall visa senare.

Tur att du inte var här igårkväll - det var något så ohejdans med mygg! Riktigt ruskigt faktiskt.

Kram Maud

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Sivan!

Vad många presenter han fick din Örjan! Inte dåligt!

Angående knoppbrädorna, så kommer jag ju att sälja ett par, men kan inte skicka dem... Det är så många som hört av sig angående dem så att det får bli först till kvarn på våran loppis. Känns mest rättvist så..
Hoppas att du hittar en snart iaf!

Önaske dig en fortsatt fin kväll!
Kram Hanna