onsdag 2 juli 2008

Jag springer...

... ut till postbilen idag - jag ser att han håller i ett paket till mig ;-) jag bugar & tackar till postherren sedan sliter jag bokstavligen upp paketet...vår dotter Melina tittar å säger, -åååå så fiiiin Mamma! jag håller verkligen med henne, den är Underbar! Jag har använt mig av byteshandel med kära Lotta, med bloggen I Ett Litet Hus,
Kika in hos henne, kanke du vill beställa en egen
Madonna!

Jag sydde en vit bedårande sminkväska åt henne & jag
fick denna otroligt vackra Madonna!
Tusen Tack Lotta!
Kramis
//Siv

17 kommentarer:

Vända blad sa...

Vilket bra byte! Förstår att ni är nöjda båda två...din sminkväska är super!!
Kram Maria

Glitter och Marsipan sa...

Vilken tjusig madonna,hon pryder verkligen sin plats,och det gör nog din sminkväska också.
Visst är det roligt att få paket...
Ha en skön dag
kram Anette

Living by Milla sa...

Vilken bra affär ni har gjort båda två! Donnan är underbar!

Ha en skön dag!
kram Camilla

Lilla huset på prärien sa...

Så fin den är! Jag var inne på sidan och kollade. Hur stor är den egentligen?

Kram Jenny

Livet och träning sa...

Så roligt med byteshandel, jag förstår att ni båda blev nöjda.
Madonnan är jätte fin..

Så mycket fina presenter din man fick,så roligt med kalas.
Jag tog reseptet på dina kola kakor som du la ut.
Mums så goda dom blev,väldigt uppskattade.
Ha det så bra .
Kram ylva.

Unknown sa...

Tack tack!
Jaaa eller hur! Jag har sneglat på Thomas Sabo smycken ett bra tag. Kastat låååånga blickar i skyltfönstret varje gång jag gått förbi, men har inte riktigt unnat mig själv ett sånt smycke. Och så fick jag ett i present. Jag är sååå glad.

Mauds butik är så mysig! Jag hittar något varje gång jag är dit. Butiken borde förses med varningstext om att den är starkt beroendeframkallande. :)

Vilken jättefin madonna du bytt till dig. Och vilket roligt sätt att skaffa sig nya saker på. Byta med någon. Kul grej.

Hoppas du har det bra i värmen.
Kram Vero

Jenny Oak Fae sa...

UNDERBAR !!!

Perfekt med byteshandel..!

: )

Kram, Jenny

<3

vitating sa...

Sååå fin! Vilken lycka att få din sminkväska!
Kul med byteshandel!

kram Maria

Hjärtans sa...

Hej!

Det kan ju hända att jag
bara måste beställa en sådan!! Den var ju så fin!

Jenny

Marie sa...

Madonnan är underbar! Jag har en likadan, hihi. Smart att använda sig av byteshandel!

Ha en riktigt härlig helg och tack för din jättegulliga kommentar!
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhh..det är alltid bra med byteshandel...hon fick en underbart fin väska och du en madonna !!
Kolla hos mig idag, nu har jag äntligen nåt som du också har....
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

bara jag igen..den där tidningen är ju så himla läcker, den som man kan skriva vad man vill i,den du länkar där i sidan..
Jag gick dit o kollade..hur gjorde du..fyllde du i alla rutor..med din text,men sen ?
Jag är så himla dålig på sånt där..
Hur gjorde du för att få den på din blogg ?
Kramis...

Sara sa...

Fantastiskt bra affär ni gjort :-)
Kram Sara

LantlivsAnette sa...

Tack snälla ,snälla du för att du tog dig tid och lärde mig hur man ska göra..nu måste jag ju klura ut någon fyndig text...
Kram Anette
P.s Ett loppis tips till dig..Badhusparken i Piteå,loppis varje Lördag hela sommaren kl 10-15jag ska dit i morron...

Gårdsromantik sa...

Den var så fin!

Förstår att du var nöjd. Visst är det roligt med paket.

Jag är så nöjd med min fina sminkväska!

Kram Maud

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen länge sen sist hoppas allt är bra med dig.Själv njuter jag av sommaren och inläggen får ha lite sommarlov emellanåt.
Vilket bra byte du gjorde den var ju underbar.
Ha en fortsatt mysig sommar.
Kramis Tess

Malin sa...

Hej!
Vilken fin sida du har med så mycket fint att titta på. Måste titta in här lite oftare! Vad kul med byteshandel =) Madonnan var jättefin, jag gick in och kikade på sminkväskan du skickade och den var supersöt!
Ha en skön helg!
Kram Malin