torsdag 8 januari 2009

Utlottningen...



Hjärtligt Tack
!!
För alla goa, härliga & värmande
kommentarer, mail & länkningar...

Jag har valt att inte kommentera hos Er denna gång!

Totalt blev det 141 st
Sista kommentaren skrevs 14.37
Sivan har fixat lappar hela eftermiddagen...

Hela familjen var närvarande då vinnarna skulle utses...
Sonen Noel drog första lappen & dottern Melina drog andra lappen...



(klicka på bilden så blir det större, hiihi)

Grattis !!

Leua
&
Romantiska Hem


Maila mig Era adresser !!
Kramis
//Siv


11 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Man får gratulera vinnarna :)

Mamma C sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna.
Kram mamma c

Viola sa...

Jamen Siv, det måste vara fel romantiska hem som vunnit, fniss...grattis till vinnarna och ha en skön helg, kram

Marie sa...

Grattis till 50.000 besökare Siv och grattis till de lyckliga vinnarna!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

angelhairs.blogspot.com sa...

Vilka underbara bilder du tar!Gillar din blogg!!!
Titta gärna on och tyck till på min blogg Angelhair

Kram Jeanette Ström

Anonym sa...

Tjena bruden!

Man får gratulera de lyckliga vinnarna :)

Kramis

Christina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hejsvejs!

Grattis till de lyckliga vinnarna....buuuu...så avis jag blev nu...*LER*

Hoppas att allt är bra med er.
Här råder det allmän kaos....influensa hela familjen...så vi är inte på topp kan man säga.

ha nu en underbar helg kära Siv.
kram Nilla

Unknown sa...

Hejsan!
ÅÅÅÅÅhhh, så skoj! Av 141 st så vann jag, och detta jätte fina pris!! Vad glad jag blir! Jag brukar aldrig vinna men nu kanske turen vänder. Kram Petra

Vardagslycka sa...

Ajdå, har jag missat din utlotting! Här har varit fullt upp med inventering så jag har inte hunnit med bloggandet, men stort grattis till de lyckliga vinnarna!
Hoppas allt är bra med dig och att du får en riktigt skön helg!
Kram, Carina

Anonym sa...

Jag får tacka dina barn som drog min lott...Att vinna denna vinst är GREAT ,bland så många lotter
Tusen Tack

Ha en riktig toppen dag,kram / Leua

Anonym sa...

Grattis till vinnarna.

Kramar @nette